Pages

Tuesday, June 23, 2009

lagi bagus dari buang masa

well, bila balik kedah, aku akan jadi mati kutu bila dah habis aktiviti. aktiviti ketika di rumah yang mmg confirm aku buat..

  1. pegi makan koewtiaw (suka ati aku nk eja mcmna pon..) goreng dan pasembor di restoran taulat
  2. makan char koewtiaw abg chik sebelah stesen mobil
  3. makan satay dkt jam besar
  4. makan laksa dan cendol kat sebelah masjid bakar arang
  5. lepak malam-malam dekat jam besar sambil minum-minum and borak kosong (gila rempit)
  6. lepak dekat taman syahdu (gelaran kitorg yg bg) dgn kawan-kawan waktu ptg, borak kosong sambil belajar gulung rokok daun.
  7. jalan-jalan dgn famili
  8. karaokeing with my sisters
  9. teman mak aku pergi pasar
  10. cuba berborak dgn bapak sendiri
  11. sakat adik sendiri
  12. dengar cakap mak; semayang tak tinggal
  13. tido suka hati dan kena bebel
  14. memasak juadah kegemaran mak aku
  15. futsal xhabis-habis
  16. makan, makan and more makan..
so lepas habis buat semua aktiviti tu sume (yg bole aku siapkan dlm mase seminggu) dan akan tambah berat badan sebyk 5-7kg..(yes!produktif metabolisme badan aku.bodo betul.) aku akan mati kutu. tak tau ape nak buat..so mulalah mencari aktiviti baru.

dan penemuan terbaru yg aku bole add ke dalam list aku kalo balik ke kampung halaman aku.

berkebun (gardening laaa~).


ni selalu aku sepahkan.

mmg aku reti berkebun. what do u expect.aku layan martha stewart dgn mak aku.
so, petang2 bila boring aku kuat kat laman rumah.menanam pokok demi pokok.groom bunga.apa-apa yg berkaitan la..baru la gayyy~haha!

all n all i enjoyed it very much.pffttt~!!!


ohh, bajet hot.xpakai baju jd gardener.harhar~!pfft~!


p/s: aku pemilik ladang tanaman cili yg berjaya~

1 comment:

Apit_UTM said...

oit..umah hang semak cam dlu lagi x..haha..siap ada denai p dapuq..haha..klaw camtu g, xleh bayang ak