Pages

Monday, April 20, 2009

bila kami agak gay

di kolej dulu orang cakap yang aku kinda gay. dan gay pula cakap aku terlalu gay untuk menjadi seorang lelaki normal.


sebabnya aku sensitif, baca mags perempuan, kemas, into fashion, use skincare products and i really took care of myself. aku gila shopping dan gila kasut. plus, i'm a people person and aku reti menlai kekacakkan lelaki..(fyi, i grew up with sisters and my mom, so?)


and i got two other who was kinda like me. I live a year of my college life with people around me thought that i'm gay.


entourage sampai sekarang; djuan and dosh.
kami sangat straight.


dan kawan gay aku plak rajin menyebarkan berita kepada semua orang yang aku gay. haha. nice. thanks dude.


aku tak kisah sebenarnya sebab when they said i'm gay, i took it as a compliment. yeah, seriously. 'cause i don't like typical guy yang agak semak dan safe to say insensitive and stupid.



kawan-kawan jantan yang sekelas dengan aku ade tujuh orang pada mula semester pertama. and diorang tidak grad semuanya. mereka yang kurang jantan, grad dengan jayanya dan aku sebagai wakil. kawan-kawan yang buat assignment dan study dengan aku adalah golongan ini. dengan research ini, ternyata, by being typical you tend to grow stupid.


gay?yeah, mereka lebih tahu terhadap keperluan diri yang perlu dan lebih bertanggungjawab.



sebab tu aku anggap semua yang label aku gay, adalah compliment. mean i'm not dumb.



haha. and ada pulak senior dan junior yang mula memberi invitation beralasankan ;-


1) minat
2) suka
3) admire
4) nak mintak jadi pet brother
5) ajak dating(WATAFAK?)
6) ajak 'main-main'(again WATAFAK??)


i was flattered but i wasn't gayyy..sorry people~hehe.


but gays are still human and there are lot more to 'em than just being gay.



p/s: aku tak cakap pn suruh jadi begitu.hehe.

No comments: