Pages

Tuesday, January 13, 2009

Minggu yang agak meletihkan

Kenapa agak meletihkan minggu ini?

Sepanjang minggu penuh dengan kerja.

Meeting.meeting.meeting.

Jumpa clients.

Trainings and seminar.

Lepas tu, dalam minggu ini jugak, aku dah setup bisnes untuk mereka-mereka yang nak menjalankan bisnes sendiri. Termasuklah semua housemates aku dan kawan-kawan sekolah aku.

Banyak spend masa dengan telefon and set appointments.aku rasa patut hire p.a satu, but leceh jugak nak mengarah orang.

And banyak hari dalam minggu ni spend time enjoy lepas kerja sampai 5 pagi, kemudian pergi kerja pukul 8 pagi.hebat.

Kemudian lepak di ofis, and sekarang aku dah jadi social smoker. Sebab semua orang di sekeliling merokok, aku just tak nak di left out time semua pergi merokok. So, hisap je la rokok.i hope tak jadi perokok tegar.semak sangat and habis banyak duit.

Lepas kerja pun still strategi apa yang nak di buat dalam kerja keesokkan hari.bagus.

A bit bummed la jugak sebab I miss the feeling of having a relationship, tapi perhaps I should just wait.hehe.

Banyak jugak spend time di kopitiam sebab meeting people and clients semua di tempat yang sama.malas nak jauh-jauh.

And by weekends, aku dah berjaya spend RM2000 untuk shopping. Trimas.ada jugak time untuk diri sendiri.hehe.

Aku amat bekerja keras untuk mengelakkan aku bekerja keras dimasa hadapan.

p/s:sue~!!!harap maklum aku bekerja bukan student ye…sbb tu jarang update~

No comments: