Pages

Tuesday, January 13, 2009

New Year Celebration yang sangat biasa

New Year Night?hmm…aku balik kerja awal sebab malas nak terlibat dengan kewujudan traffic jam.makhluk yang tidak dapat dikesan kenapa ia wujud tapi dapat membuatkan diri sesetengah manusia menjadi hijau kerana marah yang tak pasal-pasal.

Still early time aku balik and kedengaran di radio banyak jalan yang dah tutup and so on.jangan haraplah aku nak keluar ke mana-mana.memang aku tak suka and tak fancy sangat new year celebration.
Sampai je rumah mandi and buat macam takde apa-apa.yeah, it works.tapi terima pulak seribu text messages yang bertanya, mengajak, mengucapkan dan mengingatkan aku tentang new year.trimas.sekarang aku nak keluar.

Memandangkan K.L dan agak lewat aku nak keluar.aku decide untuk pergi ke Klang instead of K.L.(dah K.L jam, apahal pulak aku nak ke sana?) Sesungguhnya Klang memang takda pape sangat and aku sorang-sorang je, so aku nk pergi melayan Jusco Bukit Tinggi.hehe.
Pergi sana,pergi potong rambut di saloon walaupun selama ni potong rambut di kedai mamak je.biase je, takde beza.mahal je lebih.bukan Jessica alba pun yang potong rambut.makan sorang-sorang dekat Pastamania.lepas tuh sesi berjalan-jalan.online sekejap di starbucks.and I decided to do some shopping, at least bagi la diri ini happy.aku beli shirt 2 helai, shirt kerja kaler pink and putih.saje.pastu jalan-jalan and tanya-tanya, this place tutup pkul 1 pagi.oh,nice.jalan-jalan window shopping pulak.and then blik at 12.30 a.m.

Jalan agak jam untuk pulang and time aku balik, most of makhluk di K.L dah sibuk nak balik ke rumah masing-masing.alahai, jadilah punca aku nak balik rumah jam jugak.

Sampai rumah terus tidur.

Wah.hebat betul new year celebration aku.impressive sangat.hehe.

No comments: