Pages

Friday, May 1, 2009

hari tersebut bermulanya kisah

tengah membelek cpu lama aku, terjumpa pulak dan terbrowse pulak gambar-gambar masa kolej dulu.

dan koleksi gambar ni pulak yang menunjukan dan menjadi bukti kepada perubahan drastik dalam hidup aku.


Gambar ini menandakan hari yang aku lebih mengenali mereka-mereka. Dan menandakan hari di mana aku mula mengarah junior aku. dia yang tangkap gambar nih. plus, dulu aku suka pakai topi di kepala sebab malas untuk kemaskan rambut. atau lebih jelas, zaman pre-metroseksual.

Bermulanya aku jatuh cinta...kepada pantai di sana. dan seseorang.



Sejelas-jelasnya aku tengah mengayat dia dan ada pulak yang rajin menangkap gambar. terima kasih.



Dan gambar ini pulak menjadi skrip kejadian yang aku boleh naik atas seorang junior sepeti seekor kuda dan bergurau tanpa mengira perasaan beliau.hehe.

Perlu ada gambar di dalam air

Buat muka cool supaya tak nampak wajah excited ingin mengayat dia.


Sebelum 'kami' menggunakan volvo untuk bergerak, 'kitorang' dah terlebih dahulu memanipulasi kenderaan buruk ini sebagai bas mini untuk ke mana sahaja. Dan dalam gambar juga kelihatan aku sedang mengayat.


Gambar sebelum balik. selepas beratus-ratus gambar di ambik.
Kedudukan aku didalam gambar ini menandakan adanya 'sesuatu'.
p/s: it was fun..

13 comments:

ღ lyne ღ said...

terujer dehy~!!
sekang mesti u dah kurang masa nak melepak holiday cemth an~..

jeles2~!! laut tuh :)

Nabil Hussein said...

haha~3 years spend time kat sne..

Nurul Ain said...

the one u try to 'ayat'..dh dpt? hik3

Nabil Hussein said...

ohh..dh jd ex da pon..

Nurul Ain said...

ex? that fast? wut happened?

Nabil Hussein said...

fast?lahh..that pics was three years ago lah..that's quite a long relationship..3 years~

Nurul Ain said...

owh...3 years....lm la jugak..so now u and her berstatus ape? besfren?

Nabil Hussein said...

hmm..dunno lahh..i really cudnt just stay fren..

Nurul Ain said...

then..? why dont u make the 1st move?

Nabil Hussein said...

1st move for what?

we broke up already.

Nurul Ain said...

1st move to get her back laa...i thought u still love her...hm..

Nabil Hussein said...

she already have a new boyfriend..so far, i'm really cant do anything..more things i do would make things worse..

Anonymous said...

wut past is past..forget her~!she wil hurt u again n again.