Pages

Friday, May 1, 2009

pain for pleasure?

kadang-kadang hati marah, terasa marah tapi tak tahu nak lepaskan marah macam mana..(aku tahu istighfar dan baca quran tu membantu)


tapi nak marah tu nak inflict damage ke atas sesuatu atau seseorang. rasa best. macam hulk, aku suka. asal marah, tukar hijau, dan terus mengamuk. kereta kebal pun tak boleh halang. best.

setakat nih, memang itu yang menjadi pilihan. dan aku mencari alasan untuk inflict damage ke atas sesuatu atau seseorang. aku pilih untuk bermain ragbi dan aku suka. yang membezakan pasukan itu pulak, hanyalah sehelai jersi dibadan. tiada protection. ultimate pleasure where i can really hurt people.

dan bila sarung jersi pulak,woww..rase macam kena rasuk setan..asal opponent bawak bola, aku sauk..and that feeling. tersangat lah puas. just to inflict the damage. and seriously, aku enjoy bermain ragbi.



haha!terasa ganas!
dan sekarang zaman tu dah lepas, dan aku lepaskan geram dngan menumbuk meja. boring gila..duhhh~
p/s: i'm lover not a fighter dan aku memahami erti kesakitan kerana aku membuat kesakitan~

No comments: