Pages

Saturday, May 23, 2009

mari menonton teater

got a call from arianna the other day saying, 'Nabil, shafiqah got into a play..and would you like to join me to watch her at istana budaya?'

aku pun dengan cool nye berkata 'okay!'

wah.perempuan punya pasal.hehe.

actually, that day alone my day was packed with stuff. my cousin's wedding and a meeting. but heck, i can make room for another thing.

tiba di istana budaya dari office, keseorangan dan berkeliaran. nak beli tiket pon agak confusing. the play was about one hour, and the ticket was rm35. dang~tgk wayang boleh layan dua movie haa. pon aku on jek. kisahnya hikayat merong mahawangsa.

ala, macam cite starwars. hehe.

and shafiqah played a princess in that play, and quite comel. hahaks.

sampai je agak da lambat 5minit. pon aku on je. duduk and tengok. wahh, gaya tengok macam tuan director ahmad nisfu nak pilih pelakon untuk masa hadapan. cewah.

play berjalan. layan jekk.

kalo cita dah macam star wars, mestilah interesting. hehe.

bila dah abis aku pon mencarik lah arianna dan nak jmpa shafiqah. arianna dtg dgn boyfriend dia. yang aku dah lupa nama, so aku panggil dia 'bla,bla'.

tgk 'bla,bla' dan kawan dia, aku panggil 'bruhaha' sebab tak igt nama jgak, and diorg agak familiar. then arianna ckp diorg yg berlakon dlm talentime. oh, so aku berwajah pura-pura kagum dan cuba nak berborak. ternyata dua-dua ntahapekebende pandang aku macam bagus. dan membajet mereka sangat cool.

pffttt! baru satu filem.

so, aku malas nak ngadap budak baru nak up. karang end up aku tumbuk dorg.



arianna dan shafiqah

melayan mereka2 yang comel dan cantik. dengan puji-pujian tentang play tersebut dan aku pon on jekk. dorg nk tgkap gambar? aku on jekk lg. hehe.

phew, lpas tu ade another aktiviti melepak. aku pon chow. salam budak2 yg terasa bagus dengan wajah ala2 wolverine yang marah plus coolness. cuma takde kuku besi aku nak cucuk kat muke dorg.

berambus untuk meneruskan aktiviti melepak lepak.


p/s: pffttt!



3 comments:

Anonymous said...

ahaha..
org skng kalaw dpt belskon extra pon dahbelagak macam star~
relax kan aja.. heheh~

-lyne-

Nabil Hussein said...

lyne!mane blog kamu?

Anonymous said...

ok.. here it is..
been jumping around and changing..
sorry bangat nabil~!!