Pages

Monday, May 4, 2009

pagi hari

setiap pagi adalah aktiviti yang sama bagi aku dan aku rasa rutin pagi aku best.

azan subuh bangun, buat aktiviti keagamaan, lepas tu beli surat khabar dan lepak di mamak kat bawah rumah aku.

mamak aku pulak mengadap matahari terbit. so, ade 2 pilihan, i) tengok matahari terbit, ii) suruh maple turun tirai sebab panas mata dan muka aku kena curah cahaya matahari.

setiap hari aku buat pilihan no 2.

dan aku suka mamak ni sebab pagi-pagi aku tak payah order, diorang dah tahu makanan ruji pagi aku.


ada teh tarik, air kosong ais, buri (kalau panggil buri-buri agak comel, roti goreng je nih), chutney ( kelapa kisar, campur yogurt, dan cili padi..cewah.explain siap.) dan sambal. plus, NST satu. dan juga dalam plastik putih, karipap dan kuih apom.

macam nilah hari-hari indah aku bermula.

harga, RM 3.00. yeay!


p/s: nanti aku citer supper plak.

1 comment:

Nurul Ain said...

nice breakfast...cant wait 4 ur supper...ahahaha~